איך משלבים אמנות בעיצוב הבית ?



ספר חדש בחנויות "אומנות שילוב האמנות"
מאת : נעמי עוז ברקוביץ | רוני עוז
בהוצאת גלריית יוצרים


איך משלבים אמנות בעיצוב הבית, בית העסק  והמשרד באופן שיאדיר את היצירה ויתרום למראה החלל?

הספר "אומנות שילוב האמנות", משלב תכנים מקצועיים באדריכלות ועיצוב פנים לצד יצירות של כ-90 אמנים ישראליים מתחומי האמנות הפלסטית. יצירות האמנים מוצגות בספר להמחשת הכתוב ומביאות מגוון רחב של אפשרויות להכנסת האמנות לחיינו בשיתוף עם גלריית יוצרים.

הספר נכתב מתוך רצון לקדם את האמנים והאמנות הישראלית ולהפגיש בין אמנים מוכשרים לקהל הרחב.

להראות באיזו קלות כל אחד יכול להתאים ולמצוא לעצמו דרך טובה ומעניינת להכנסת האמנות לביתו, דרך תליית תמונות, והצבת פסלים שנותנים את האווירה המתאימה לכל חדר.
 
הספר מתמקד בשילוב האמנות בעיצוב הבית וביצירתו כמו שאנו רואים אותו בעיני רוחנו. הכוונה היא לאותו מגע שהופך את העיצוב לשלנו, חמים, מזמין, משקף אותנו.
שכשאנחנו מתרווחים בכורסא ומסתכלים על אותם חפצים או פריטי אמנות, הם הנותנים לנו את התחושה שאנחנו בבית שלנו, בית עם נשמה.

הספר נועד להראות ולהדריך את אלה הרוצים להוסיף לחייהם פריטי אמנות אך היו רוצים לדעת יותר כיצד להתאים אותה בצורה הטובה ביותר לחלל.

הספר מיועד לקהל הרחב המעוניין במידע בנושאים אלה, חובבי האמנות ואספנים, אדריכלים ומעצבי פנים, לעוסקים בהום-סטייל ולמשפצים את ביתם.
"גלריית יוצרים" הינה גלריה אינטרנטית לייעוץ ומכירת אמנות ישראלית מקורית איכותית. העבודות המוצעות בגלריה נבחרו בקפידה ומייצגות מבחר רחב של סגנונות אמנותיים שונים.

על יוצרות הספר  :
רוני עוז – אדריכלית פנים ובעלת גלריית יוצרים, לקחה על עצמה את קידום האמנות הישראלית לציבור שוחרי האמנות בארץ. רוני ילידת 1973 בתל-אביב.
נעמי עוז ברקוביץ – אדריכלית פנים ופסלת. ילידת 1948 בתל-אביב. מגיל 14 למדה אמנות ולאחר מכן עיצוב פנים. בתחום זה עבדה באחד המשרדים המצליחים בתקופתו. היום מפסלת ומלמדת פיסול בסטודיו שלה.

(הספר כרוך בכריכה קשה, מכיל 240 עמודים)

                                      

מימין - ציור: דורית עמית.  צילום: רז רוגובסקי



 משמאל - פיסול וציור: בתיה גזית. צילום: רז רוגובסקי







בברכה,
רוני עוז
גלריית יוצרים ייעוץ ומכירת אמנות | www.yotzrimgallery.com  | 054-5286808

תגובות