איפה קונים אמנות ישראלית ?





 איפה קונים בימינו אמנות ישראלית ?

לאחר שבע שנות פעילות מצטרפת גלריית יוצרים לגלריות המובילות במכירות פומביות ותערוך את המכירה הפומבית הראשונה שלה בתחילת ספטמבר.

המכירה הפומבית הקרובה תתקיים  ב 3.9.17 בשעה 19.30 באתר המכירות 'בידספיריט'.
לצפייה בקטלוג והרשמה: https://il.bidspirit.com/portal/#!/catalog/auction/2745/5


גלריית יוצרים נותנת הזדמנות לאמנים מוכשרים ביותר, צעירים לצד ותיקים, היוצרים בימים אלה להיחשף בשוק האמנות הישראלי ולמכור את יצירותיהם במכירה פומבית. בניהם בוגרי בתי ספר הגבוהים לאמנות ותלמידיהם של אמנים ידועים.


בשנים האחרונות התפתח שוק הקניות באינטרנט והגיע גם לשוק האמנות, ניתן לרכוש אמנות מבלי לצאת מהבית ומבלי לעזוב את הכורסא - בעזרת האינטרנט.
הפריטים המוצגים בגלריה זמינים למכירה כל הזמן, קטלוג המכירה הפומבית הקרובה מוצג באתר המכירה הפומבית וניתן, בהרשמה מראש לתת הצעות מקדימות לכל פריט.
המכירה הפומבית מתקיימת און ליין ומבוססת על זמן, לכל פריט זמן קצוב להצעות מחיר.

המכירה הפומבית הקרובה תתקיים  ב 3.9.17 בשעה 19.30 באתר המכירות 'בידספיריט'.
לצפייה בקטלוג והרשמה:
https://il.bidspirit.com/portal/#!/catalog/auction/2745/5




 
 
בקטלוג המכירה
ניתן למצוא גם עבודות של יעקב פאפו, צייר ותיק ומוכשר, בוגר בצלאל, למד אצל ארדון, יעקב גבאי, למד ציור אצל אהרון גלעדי ואביגדור סטימצקי. קיבל מילגת לימודים מהקרן ע"ש הלנה רובינשטיין ונסע לפריז. חזר ארצה וערך מאז תערוכות יחיד ובתערוכות קבוצתיות. ציוריו נסחרים במכירות פומביות. אבי בלאיש, צייר ריאליסטי, מציג בתערוכות ונסחר במכירות פומביות. ראובן גפני ז"ל, בין עבודותיו המפורסמות יצירה שאורכה 45 מטרים, המוצבת דרך קבע בצומת גהה, היא שער הכניסה לעיר "פתח תקווה – אם המושבות". פסל כיכר הידידות, שהוסר מעליו הלוט במעמד ראש עיריית ברלין, במסגרת ברית הערים התאומות – ברלין וקריית ביאליק ועוד. אריק לוי, אמן רב תחומי העוסק בציור וצילום בסגנון אבסרקטי, שימש כפסלו של מנשה קדישמן ז"ל. זכה בפרס היצירה בביאנלה של חיפה. איתמר טל אמן רב תחומי שפרץ לתודעה כשפסל כבשים ומכר אותן ביריד בנחלת בנימין. הספרים שיצר ביחד עם אפרים סידון על הכבשה בבה הפכו מיד לרבי מכר וזכו בספרי פלטינה וזהב. אל עולם הציור נחשף טל דרך מנשה קדישמן, שכנו וחברו. טל נחשף לעולמן הנכחד של הדבורים – התאהב בהן והחליט להתמסר לכך. אלברט איינשטיין היה זה שאמר "ארבע שנים אחרי היעלמות הדבורה האחרונה – האנושות תיעלם גם". איתמר טל עושה ככל שביכולתו לייצר את הבאזזז עבור הדבורים, שקולן לא נשמע אך חיינו תלויים בהן.

על מיזם גלריית יוצרים
פעילות הגלריה משלבת את הצגת העבודות באתר וחשיפתם בתערוכות, אירועי מכירה ופרויקטים שונים תוך כבוד ושיתוף פעולה מלא בין האמן לגלריה. הרעיון העיקרי בהקמת הגלריה הינו שילוב מכירת אמנות עם ידע בעיצוב פנים ויעוץ אמנותי. ככל שהאמנות תהיה נגישה יותר, כך יהיה קל יותר לרכוש אותה. יש הרבה אמנים טובים וכדאי לכל אחד לרכוש לביתו יצירת אמנות של אמן ישראלי.

הצורך העיקרי שראיתי הוא הצורך של האמנים בהכרה, חשיפה ומכירת עבודותיהם לקהל. כשסיימתי את לימודי עיצוב הפנים, חשבתי שהחיבור בין עיצוב הפנים והאמנות הוא הדבר הטוב ביותר לעשות, כך לאמנים תהיה חשיפה גדולה יותר ואפשרות למכור את יצירותיהם.

לאחר שנים של עבודה, גלריית יוצרים מציגה מבחר גדול של אמנות ישראלית מקורית ואיכותית, שנבנה בשיתוף אמנים ישראליים.
 בגלריה מאות יצירות אמנות מקוריות, ציורי שמן, אקוורל ואקריליק בסגנונות וגדלים שונים, צילומים אמנותיים, פסלי ברונזה, חימר, ברזל ועוד.
 


יעוץ אמנותי אצלך בסלון
כשמעצבים בית  או משרד אנחנו רוצים ליצור אווירת מרשימה, אנחנו רוצים שהבית ישקף את מי שאנחנו ונרגיש בו בבית והמשרד ישרה אוירה נינוחה של עבודה. כדי ליצור את השלמות צריך להתאים את כל פרטי העיצוב אחד לשני, האמנות בבית ובמשרד מעצימה את היופי ואוירה שאותה רוצים ליצור וכאן נכנס הייעוץ מקצועי.

בתהליך הייעוץ לבחירת היצירות, אנו נפגשים עם הלקוח במקום שרוצים להתאים לו את יצירות האמנות, מציגים את עבודות באמצעים דיגיטליים, כשהלקוח מתעניין ביצירה או בסגנון כלשהו אנו מראים לו את היצירה ויצירות נוספות באותו הסגנון או של  אותו אמן, הבחירה נעשית תוך הכרת צרכי הלקוח והעדפותיו ובחינת החלל בו ימוקמו היצירות, להשלמת תהליך הבחירה הולכים יחד לסטודיו של האמן או מביאים את היצירות אל הלקוח ומציבים אותן בבית או במשרד.






גלריית יוצרים מצטרפת לגלריות המובילות במכירות פומביות ותציג את המכירה הראשונה
שלה ב- 3.9.17 בשעה 19.30
https://il.bidspirit.com/portal/#!/catalog/auction/2745/5


טל' נייד (רב קווי) :   054-5286808
מייל  info@yotzrimgallery.com  
אתר  www.yotzrimgallery.com 

תגובות